mollyabout.blogg.se

Hej mina nära och kära!

Publicerad 2015-04-19 14:24:04 i Allmänt,

Jag var bara tvungen att få mina känslor angående monarkin i Sverige haha. Men jag tänkte att jag ska blogga här och uppdatera om mitt liv så ni vet vad som händer och jag vet att ni älskar mig och vad jag har att säga så jag vet att ni kommer kika in flitigt hihi.
 
Vad händer i London?
Jo, jag har bara en månad kvar av mina studier dock har jag upptäckt att alla mina uppgifter ska in i början av maj. Därför kommer mina dagar bestå av plugg, plugg och plugg. Och servitris jobb.
 
 
 
Jag var på en föreställning häromdan som heter War Horse, verkligen jätte bra.. fast jag tror att hästen var fejk.
 
 
Kommentera gärna eller sms:a mig vad ni vill läsa om från mitt liv. Jag tänker lixsom hmm ska jag skriva vad jag handla för mat igår? Hmm, kanske inte intressant. Vill de ha bilder på mitt ansikte? Ja det är klart. Ne men ärligt hjälp till att få denna sidan till något trevligt att se när ni saknar mig eller vill veta vad som händer. 
 
Massa pussar och kramar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-19 14:28:53

Bra blogg!!:) kul att veta hur dina dagar ser ut i london!!
saknar dig massor! Fortsätt uppdatera!!♥

Svar: tack johanna för att du fejkar vara en vän från Sverige fast du är bredvid mig...haha saknar dig med;)
mollyabout.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-19 14:35:03

Haha;) puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-19 14:52:52

Vill veta massor om hur det är att studera i London på Universitetet verkar spännande är det inte svårt o måste man inte vara väldigt grym på engelska?

Svar: Tack för din feedback!
mollyabout.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela