mollyabout.blogg.se

Falska vänner

Publicerad 2015-04-25 22:21:00 i Allmänt,

Jag verkligen hatar vänner som eftersom jag hatar dessa vänner kastar jag ut dessa direkt ur mitt liv. Har ni stött på en person som hela tiden vill låna pengar? Smaka på ens dricka? Eller träffar en när det passar en själv.
 
Bor ju i London nu och självklart har jag råkat på en person som är en *****. Det finns nästan inget värre än att ignonera ens "kompis". Varför ha detta beteende? Varför är vissa människor så elaka och dåliga vänner. Jag fattar inte...
 
Jag vet bara att jag tänker inte godta sådana vänner och att INGEN borde göra det. Stå på er själva!!!
My life is about me, myself and I. I'm my best friend and sure as hell you need to be a good friend to be mine.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-25 22:41:18

Verkligen så bra skrivet! Det är så sant! Falska vänner som håller på så är bara att kasta, så att nya bra kan komma in I ditt liv. you go girl!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-26 08:37:28

Sanningen :) Fan jag måste vara jäävligt bra om jag är din vän ;p

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-26 08:37:29

Sanningen :) Fan jag måste vara jäävligt bra om jag är din vän ;p

Svar: klart du är:D
mollyabout.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-26 12:57:50

Håller med dig falska vänner är inget att ha tar bara energi o kraft. Gör plats för nya vänner istället som ger dig energi o som du kan lita på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela